höstlovet

herregud helt glömt bort bloggen detta lovet. Nu har jag varit i gång heeela lovet och nu ligger jag sjuk. yeahyeah
 
I fredags efter skolan åkte jag direkt till Lund där jag träffade Sarah, Mimmi och fler och vi såg Oscar. jättekul var det
 
I lördags gick jag upp tidigt och for till Kristianstad där jag såg Eric Saade, träffade Mimmi, Saga och Lisa.
 
I söndags skulle jag bara vara hemma men slutade med att jag var hos Claudia och bakade kladdkaka, dansade just dance, kollade på TV och myste hela kvällen.
 
 I måndags hämtade jag Elin på stationen vi åkte hem till mig, åkte in till stan igen och åt med claudia och julia, sedan var vi bara hemma så blev det strömavbrott, sedan i tisdags åt vi donken sedan lämnade vi henne. hade två jättebra dagar med henne verkligen. 
 
I onsdags vaknade jag klockan 5 och vid 6 åkte jag, hanna och elin till göteborg där vi gick på 1D world, träffade Randa, Mastan och Fredde. Hade skitkul tills vi skulle ta tåget hem då vi fick sitta i 6 timmar på ett tåg, efter det har jag inte alls mått bra haha.
 
Torsdag (igår) så sov jag till 9 och hade ltie feber, hostade hur mycket som helst och tänkte att jag skulle bli jättesjuk nu sista dagarna. Men vid 5 gick jag upp och åkte till julia sen vidare till claudia där vi åt tacos och pratade och så. kom hem 12 igår kväll.
 
Vaknade vid 8 av ännu värre hosta, och min förkylning är hemsk. så får se om jag ens orkar gå ut idag haha. hoppas på det bästa.
detta var väl mitt lov därför jag inte bloggat, har inte haft tid. kram
  
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0